12 Eylül 2013 Perşembe

VINTAGE VOGUE COVERS

Caaanım yazımın tek tıkla yok olmasının akabinde delirmiş ve sakinleşmeye çalışır halde tüm yazdıklarımı hatırlamaya çalışıyorum :( bakalım ne kadarını toparlayabilicem..

Su sıralar vintage aşağı vintage yukarı, kıyafetten dekorasyona, yaşam stilinden, müziğe nerdeyse her yerde bi akım sözkonusu.. eskiye rağbet olsa bit pazarına nur yağardı diyende var, 70'lerin amerikasından fırlamış gibi gezende..

Ama ben seviyorum.. fönlü kabarık saçları, süpürge gibi kirpikleri, kibarlıktan koparcasına özenle seçilmiş kelimeleri, hanımefendiciğim, beyfendiciğim hitablarını, prensesleri andıran tek parça kıyafetleri, siyah beyaz filmeleri.. lakin bunları hayatımızın her anına yansıtmak mümkün olmadığından, sadece moda ve dekorasyonda vintage den faydalanabiliriz.

Bu vesileyle, Vintage Vogue Dergi Kapaklarıyla duvarlarında nostaljik ve modern bir hava estirmek isteyenler için birbirinden şık resimler seçtim.. tek yapmanız gereken ince zarif bir çerçeveyle istediğiniz resmi buluşturmak.. ki ben yakın zamanda öyle yapmayı düşünüyorum :)

sevgiler,
Hande














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder